Alla inlägg under juli 2006

VM!

Av Anders - 5 juli 2006 16:38

Igår så vann Italien på förlängning mot Tyskland. Lite tråkigt det inte blir mål under 90 minuter. Hoppas det blir det ikväll.Dagens Match:Portugal-Frankrike Tips 0-1 Frankrike vinner på de har Zidane i högform. Bollen är rund!

Av Anders - 4 juli 2006 16:05

Speedway omgång ikväll:Smederna - VMS Elit Tips 2:aKan bli jämnt men VMS Elit vinner på sina toppar i laget.MasarnaAvesta - Rospiggarna Tips 1:aMasarna vinner nog lätt på sin hemmaplan. Har ett mycket bättre lagLuxo Stars - Indianerna 1:aTror inte Indianerna orkar stå emot hela matchenVargarna - Piraterna 1:aVargarna är svåra slå hemma så de överaskarBajen Speedway - Västervik 2:aTror Bajen inter klarar av Västervik utan jesper B Jensen.

Av Anders - 4 juli 2006 15:52

Idag är det varmt och skönt ute så jag hoppas de flesta har sin semester nu. Inte jag såklart men alla andra har väl det eller?Ikväll spelas första semifinalen:Tyskland-Italien Tips 2-1 Hoppas Tyskland kan fortsätta sin offensiv mot Italien. men om Italien får första målet så går de vidare. Så denna match kan bli dötrist om inte ett mål kommer fort.

Av Anders - 3 juli 2006 15:56

Idag ska man ha sin semster det är ju så fint väder ute. Bara ligga och sola och bada!Inte så mycket sport just nu skönt!Kul Väsby vann igår så de kan hålla sig kvar i Sperettan.Dagens spel:Landskrona - Åtvidaberg Tips 2-1Qviding - IFK Norrköping klar 2:a!Bollen är rund!

Av Anders - 2 juli 2006 16:29

Jag vet varför vissa bussar för SL är sena!kolla in bilden på denna buss!! Som tur var så blev ingen skadad när de hände.SL rules!

Av Anders - 2 juli 2006 16:18

Ja igår hann jag inte skriva in mitt tips. Lessen alla fans!Igår så försvann först England som jag hoppades på skulle klara sig vidare. Men de var inte tillräckligt bra.Senare på kvällen skulle Brasilien ta sig vidare och få sin revansch. Men Frankrike spelade bättre än Brasilien som inte kunde komma igen efter 1-0 till Frankrike.Så har VM blivit EM istället. vad ska man säga vi är bäst i Europa!Dagens matcher:Väsby - Umeå Tips 3-1Bollen är rund!

Presentation

Omröstning

Vilken mobiltelefon har du idag?
 Iphone 4/4s
 Iphone 5
 Iphone 5s/5c
 Samsung S4
 Samsung S3
 Lg G2
 Nokia 920
 Nokia 1020
 Doro 615
 Anna telefon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards