Alla inlägg under juli 2010

Av Anders - 31 juli 2010 15:39

Hej!

Mjällby - AIK Tips 1

AIK spelat många matcher och har inte truppen för det. Kan kriga till sig ett kryss. Men över 2,00 på Mjällby känns bra!


Djurgården - Häcken Tips x

Djurgården vann borta mot kalmar med bra försvar. Tror de kan kämpa till sig kryss mot ett bra Häcken! 



LYCKA TILL! 


Bollen är rund! 

Av Anders - 30 juli 2010 16:47

Det bästa som finns är CHOKLAD!!! =)


Ja just nu iallafall!


Ikväll blir det lugnt. Ska nog spela lite spel.

Ska ute en sväng på stan. Kanske förbi Östersunds bästa Butik! =) Vilken är de? Gissa?


Hörs snart här igen!

Av Anders - 30 juli 2010 16:30

Hej!


Det var ett tag sen jag var här. ca 6 månader.

Vad har hänt?

Som de flesta vet så har jag flyttat upp till östersund! Jämtlands huvudstad! =)

Trivs helt okej. Börjar lära mig hitta runt här.


Har dejtar några tjejer. Trodde de skule gå med en men icke. Hennes förlust tyvärr.


Nu har man haft halva sin semester. Har hunnit med en hel del. Varit i stockholm. Dejtat tjejer, sedan så fixat så det känns mera som hemma.

Sedan så går det bäst för min butik när jag inte är där! De är bara kul!

Jag har lärt dom bra med andra ord! =)


Tänkte ta upp denna blogg. Kommer nog mest vara sport som vanligt! VM-fotbol varit. De bästa var ju HV71 Svenska mästare!!! Slog Djurgården på deras hemma plan! Så synd man inte kunde vara där! Men mina grannar kunde höra de iallafall!

Nu är det friidrotts-VM. Sverige verkar inte få någon medalj. =(


Så livet rullar på! (Även denna blogg)

Presentation

Omröstning

Vilken mobiltelefon har du idag?
 Iphone 4/4s
 Iphone 5
 Iphone 5s/5c
 Samsung S4
 Samsung S3
 Lg G2
 Nokia 920
 Nokia 1020
 Doro 615
 Anna telefon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards