Alla inlägg under augusti 2010

Av Anders - 23 augusti 2010 23:43

Ja så var det igång igen. Fångarna på fortet. Men det som var så bra då när det sändes för 15 år sen. Är inte alls lika bra nu. Vad beror detta på. Är det jag som har blivit äldre och tycker det inte är lika spännande. Eller stör jag mig bara på Agneta sjödin är så kass. Bara springer runt och skrattar och ska försöka vara rolig med Gunde Svan. 


Däremot så gillade jag Timeout bättre som gick ikväll. Men detta beror mest på gästen som var med Björn Hellberg var med. Han är så rolig tycker jag med sina kunskaper samt humor. Bra fått skratta lite efter sett en väldigt dålig fotbollsmatch.


Örebro - AIK. En bra spark räckte för Örebro skulle vissa man är ett toplag och AIK är i botten!!! Malmö ångar på mot ett SM-Guld! Tyvärr Liverpool. Känns som man får vara glada om ni hamnar top 8 iår. När ska de börja vinna igen? De är frågan! =)


Sov gott!

Av Anders - 22 augusti 2010 20:27

Ja så har min dag varit! :)

Städat hemma med diska rent allt. Sedan tvätta och till sist bäddat rent.

Så nu ska man bara duscha och sedan gå lägga dig i min nybäddade säng. Så mysigt! =)


Synd man är själv bara. Men men....


Nu är man själv hemma igen. Min mamma åkte hem idag. Känns lite tomt. Men det känns ju skönt också. Får göra som man själv vill när jag vill. =)


Imorgon är det tillbaka till jobbet och vardagen. Vad har jag och se fram emot nu??

Elitserien börjar snart. På jobbet rullar det på som vanligt. Men annars då? Jag vet inte. Funderar på börja spela innebandy igen. Kanske prova på dans? =)


Tjejer vet jag inte längre. Känns som jag haft mitt livs kärlek men förlorade den för några år sen nu. Har inte träffat någon som blivit kär i efter det. Hur lång tid kan det ta? Vill vara kär igen med någon som gillar mig mycket för den jag är. Kärlek är inte lätt.....Men jag tror jag kommer hitta någon. Kanske i höst? =)

Av Anders - 22 augusti 2010 11:03

Lite matcher idag som är värda att spela på:


Häcken - Elfsborg Tips 2

Elfsborg har bra form just nu. Häcken inte. Bra odds på Elfsborg. 


Djurgården - Göteborg Tips X

Djurgården svåra göra mål på. Göteborg hyfsad form nu så kryss känns närmast. 


Kalmar - Åtvidaberg Tips 1

Kalmar skall bara vinna här. Eller kan Åtvidaberg kämpa till kryss? 


Syrianska - GIF Sundsvall Tips 2

Sundsvall känns bättre och ska bara vinna här! 


Bollen är rund!

Av Anders - 21 augusti 2010 20:45

Ikväll blir sista natten min mamma blir kvar hos mig denna gången. Imorgon dax för henne åka hem igen. Det känns skönt få vara själv. Men samtidigt kommer det bli väldigt tomt hemma. =)


Men hon kommer snart tillbaka. Är väl dax gå tillbaka till vardagen nu. Jobbet börjar man komma in igen. Programmen på tv kommer tillbaka samt Hockeyn. Skolan börjar snart för de flesta. Många som är oroliga nu inför skolstarten. 


Var igår på bilbingo. Det var kul men tyvärr så vann jag inget denna gången. =) Tyvärr börjar bli mörkt på kvällen så svårt och se på slutet nu redan. Är hösten här??!



Nej nu ska jag se på tv med mamma sista kvällen och ta de lugnt. 


Kvällsfika!!   Eller? =)

Av Anders - 18 augusti 2010 22:56

MAMMA!!

Är alltid mamma!! Går inte komma ifån det.

Både bra och dåligt. Jag har tur som har en bra mamma som bryr sig men ibland kan de bli för mycket. Men hon bryr sig. De är viktigaste!


Idag tillbaka från semestern! Kändes som fick mycket att fixa på jobbet. Börjar sakta komma tillbaka. Skönt med en kort vecka att börja med. 3 arbetsdagar! =)


Tror man inte ska tänka för mycket alltid. Kan bara bli värre.


Inte lång tid kvar till ELITSERIEN börjar..... =)

Av Anders - 17 augusti 2010 15:44

   

Här var jag några dagar nu. En underbar utsikt när de var såhär bra väder.

Kan någon gissa var i sverige detta ligger? :-)


Av Anders - 17 augusti 2010 15:36

  Tog bild med mina nya kamera! Canon EOS 500D

Plockade blåbär. Stor fina blåbär! MUMS! Åt nästan mera än vad jag plockande!

Av Anders - 17 augusti 2010 15:12

sätt och tänkte på att de är de små sakerna som gör stor inverkan:


  • Tänk man missar lite i en trappa och ramlar och slår sig.
  • Trycker på gasen istället för bromsen när man kör bil.
  • En mygga som biter en
  • Höra och se ett barn skratta
  • Möter någon som ler
  • Sin käraste berör en ömt.
  • Får beröm för något.
  • Får ett glatt sms
  • Få vara frisk

Så gör något litet till någon är inte så svårt! Kan göra stor inverkan för denna personen!


Bemöt personer så du själv vill bemött!

Presentation

Omröstning

Vilken mobiltelefon har du idag?
 Iphone 4/4s
 Iphone 5
 Iphone 5s/5c
 Samsung S4
 Samsung S3
 Lg G2
 Nokia 920
 Nokia 1020
 Doro 615
 Anna telefon

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards